-
Słownik pojęć SEO – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonowanie stron internetowych.
Słowiczek pojęć SEO SEO to bardzo szeroka branża, a zakres pojęć w niej występujących jest znacznie szerszy, od tego który tu zebrano. Są to jednak najważniejsze słowa związane z pozycjonowaniem, które w trakcie pracy pozycjonera mają kluczowy wpływ na rozumienie poszczególnych zagadnień. Jestem przekonany, że słownik ten, to miejsce do którego często będziecie wracać w…
-
Black Hat, White Hat, Gray Hat SEO. Co oznaczają te terminy i jakie praktyki pozycjonowania się za nimi kryją?
Terminy “Black Hat SEO”, “White Hat SEO” i “Gray Hat SEO” odnoszą się do różnych praktyk stosowanych w dziedzinie optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO).
-
WooCommerce co to jest? Czy warto? Najpopularniejszy system CMS do obsługi sklepów internetowych.
WooCommerce to rozbudowane rozszerzenie do znanego systemu CMS (system zarządzania treścią) WordPress, które umożliwia konwersję strony internetowej opartej na WordPressie w pełnoprawny sklep internetowy. Jest w zasadzie całkowicie osobnym silnikiem e-commerce, wysposażonym w szereg niezbędnych funkcji do prowadzenia biznesu online. WooCommerce to system open-source, co oznacza, że z założenia jest darmowym narzędziem, a użytkownicy i…
-
Historia przeglądarki Google i jej algorytmów – krótka historia internetu.
Rozprawa na temat algorytmów odpowiedzialnych za pozycjonowanie i rankingowanie treści w wyszukiwarce Google, to przeprawa przez kawał bardzo ciekawej historii internetu. Od powstania tego giganta w 1996 roku minęło już niemal 30 lat. Przez te trzy dekady, wiele zmieniło się w funkcjonowaniu przeglądarki oraz priorytetów treści w niej prezentowanych. Poznając tę historię łatwo zauważyć jedną,…